23 Haziran 2014 Pazartesi

Şeker Hamurundan Kadın Figürü Yapımı










Kadın figürürü :
figürünüzü kullanmadan en az iki gün önce hazırlayın kuruduktan sonra pastanızın üzerine son anda koyarak sunum yapın 

şeker hamurundan istediğiniz figürü yapmak hayal gücünüze kalmış 
ben bu kadın figürünü bir sisteme göre yapmadım
hamurları kullanmadan önce avcunuzla birkaç kez yoğurarak yumuşamalarını sağlayın
hamurları yapıştırmak için su ve resim fırçası kullanın
önce kafasını hazırladım ten rengi şeker hamurundan bir parca yuvarladım
top gibi bir kafa olmayacağından alın kısmını parmağımla hafifce ezdim yeşil minik yuvarlaklarla göz yaptım burnunu yine ten rengi hamurdan oturtum ağzını marzipanla çizdim siz sivri bir araçla çizebilirsiniz üzerine kırmızı ince bir hamur yapıltırdım saçı için sarı şeker hamurunu göz kararı nüyüklükte oval şekil verdim ve inceltip kafasına yapıştırdım uçlarını parmaklarımla yamultarak saç havası verdim ve kurumaya bıraktım 
sıra gövdede ;
ten rengi hamuru oval yaptım boyun şekli verdim ( boynu sonradan ek olarak yaparsanız kafayı taşımaz) gövde çok şiş olmayacak hafifçe avucumla ezdim çok inceltirseniz dik durmaz göğüsleri ayrıca top şeklinde yapı yapıştırdım
kırmızı ince diktörtgen hamuru bluz gibi yapıştırdım sonra siyah eteği yapıştırdım
bacakları avucumda uzun yuvarlatıp eteğin arkasına ve gövdeye yapıştırdım bu aşamada kuruyana kadar bacakların arkasına destek koyun 
sonra kollarıda bacaktan biraz kısa yapıp yapıştırdım ayakkabımsı bişeyde ekledimen son kafayı yapıştırıp yine destekledim ve kurumaya bıraktım





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...