31 Aralık 2014 Çarşamba

Bebek Kahvaltısı

Ben Bulut için hala (21 aylık) kahvaltısını karışım olarak hazırlıyorum. Çünkü normal bir kahvaltıda sadece istediği yiyeceğe kilitleniyor başka bişey yemiyor.

Malzemeler: (Demir yönünden zengin)
Kibrit kutusu kadar labne peyniri ( tatlı lor varsa ondan koyuyorum)
1 iyi haşlanmış yumurta (floty organik yumurta kullanıyorum)
2 adet bebek bisküvisi (Hipp organik kullanıyorum)
1 tatlı kaşığı keçiboynuzu pekmezi
1 tatlı kaşığı buğday ruşeymi
Bisküvileri ıslatmak için mevsim meyvesi (ben genelde portakal kullanıyorum. C vitamini demirin emilini hızalandıryor.) Bazen de bitki çayı ile kullanıyorum (rezene ya da ıhlamur).
1 adet ceviz ya da 5-6 fındık ya da badem ( kabuklu alıp her sabah taze kırıyorum)

Malzemeler: ( Kalsiyum yönünden zengin)
1 iyi haşlanmış yumurta (floty organik yumurta. Bazen sadece sarısını içine koyuyorum, beyazını yemeyi seviyor)
2 adet bebek bisküvisi (Hipp organik kullanıyorum)
1  adet ceviz ya da 5-6 fındık ya da badem ( kabuklu alıp her sabah taze kırıyorum)
1 tatlı kaşığı buğday ruşeymi
1 tatlı kaşığı tahin
1 tatlı kaşığı bal ( fer çiçek balı kullanıyorum)
Bisküvileri genelde süt ile ıslatıyorum. Bazen de meyve ya da bitki çayı ile ıslatıyorum(rezene, ıhlamur).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...